-
لیست شبکه های اجتماعی در دنیا
سهشنبه 14 مردادماه سال 1393 11:52
http://s5.picofile.com/file/8133543176/list_of_social_networks_in_the_world.pdf.html
-
google_hacking
یکشنبه 10 آذرماه سال 1392 09:07
ttp://s5.picofile.com/file/8102265742/google_hacking.pptx.html
-
در هر 60 ثانیه جهان به روز می شود
سهشنبه 4 تیرماه سال 1392 09:46
در هر 60 ثانیه جهان به روز می شود در این اینفوگرافیک می توانیم ببینیم که هریک از سرویس ها و ابزارهای موفق وب و گجت های امروزی در هر دقیقه چه میزان فروش دارند. ü اپل در اولین هفته آرایه آی فون 4S هر دقیقه 925 دستگاه از این گوشی هوشمند را فروخته است یا به طور متوسط تا اینجا در هر60 ثانیه 81 عدد آی پد در دنیا فروش رفته...
-
هفت سوالی که هر مدیرعاملی باید از مدیر ITخود بپرسد
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 18:34
پرسشهایی که در اینجا مطرح میشود با این هدف است که به آغاز یک گفتگوی استراتژیک موثرتر و سازندهتر بین شما و مدیر آیتی سازمانتان کمک کند. پاسخهای ارائه شده بحثهایی فنی نیست بلکه در آنها بر مسائل کسب و کار تمرکز شده است. هر چه سیر گفتگویتان فنیتر شود، نشانگر شکاف بیشتر بین فعالیتهای واحد آیتی و کسب وکارتان است و...
-
نکاتی خواندنی از کامپیوتکس و تایوان
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 14:22
همه به کار خود مشغول هستند نفر دیگری دخالتی در کار آنها ندارند ایستادن پشت خط مترو مثال زدنی است.مترو بسیار توسعه یافته و بزرگ است از حدود پانزده سال قبل ساخته شده است اکثراً از زبان انگلیسی چیزی نمی دانند هنر تولیدکنندگان کامپیوتری آنها چسباندن چند تکنولوژی به یکدیگر و خلق محصول جدید است به خصوص در حوزه تبلت،نوت بوک...
-
امنیت فناوری اطلاعات - چالش بانکداری الکترونیک
چهارشنبه 10 اسفندماه سال 1390 17:45
http://s2.picofile.com/file/7316301612/Security_in_Ebanking.rar.html
-
مقاله :نیازمندیهای زیر ساختی در بانکداری الکترونیک
چهارشنبه 28 دیماه سال 1390 15:51
چکیده: بانکداری الکترونیک به عنوان رهاورد عصر اطلاعات میتواند جامعه را با شبکه بانکداری کشور هماهنگ و همراه کند. از طرفی بستر پیادهسازی بانکداری الکترونیک ، جامعهای است با نیازهای بسیار . بانکداری الکترونیک در سطوح کلان موجبات رشد و انضباط اقتصادی در رشد و صرفهجوییهای ملی را فراهم میآورد. همچنین داشتن جامعهای...
-
تمام امکانات گوگل
شنبه 26 آذرماه سال 1390 10:51
برای اینکه بهتر بتوانیم از تمام سرویسهای گوگل استفاده کنیم بهتره که عضو بشویم یا با اکانت خودمون وارد گوگل بشویم. عضویت در گوگل رایگان می باشد. Google Search : معروفترین سرویس گوگل است که همه طرز کارشو بلدن و هر کسی میتونه ازش استفاده کنه سرویس جستجوی گوگل می باشد که برخلاف بقیه ی موتورهای جستجوگر فقط از تبلیغات متنی...
-
گردهمایی هفدهم MITM همراه با تجلیل از استاد دوست داشتنی دکتر خرم
سهشنبه 17 آبانماه سال 1390 22:49
دوستان سلام از حضور همه شما در گردهمایی هفدهم MITM ممنون.انشاءا.. که باز بتوانیم در کنار اساتید دیدار ها رو تازه کنیم.
-
گردهمایی
جمعه 6 خردادماه سال 1390 20:22
سلام دوستان گردهمایی تیر ماه رو فراموش نکنید.
-
عید مبارکی ....
سهشنبه 2 فروردینماه سال 1390 23:14
سلام بر همه دوستان این عید سعید را به همه شما تبریک و تهنیت میگویم و آرزوی سالی خوش و پر از موفقیت را از خداوند برای شما دارم.
-
در س اصول و فنون مذاکره
سهشنبه 17 اسفندماه سال 1389 10:42
درس اصول و فنون مذاکره یکی از کاربردی ترین درسهای سازمان میباشد که توسط دکتر حیدری بسیار شیرین تدریس گردید . برخی مباحث در این جا موجود است میتوانید آنها را دانلود کنید
-
ارزیابی آمادگی شرکت آفرینش برای پیاده سازی سیستم CRM
پنجشنبه 28 بهمنماه سال 1389 18:08
امروزه شرکت ها CRM را به عنوان یکی از عناصر اصلی استراتژی های تجاری پذیرفته اند لذا در ابتدای ارزیابی آمادگی و سپس ارزیابی عملکرد شرکت ها جهت پیاده سازی و اجرا سیستم CRM نیز اهمیت پیدا می کند. در این نوشته با کمک گرفتن از یک مدل تجاری سعی شده است میزان آمادگی شرکت آفرینش برای پذیرش یک سیستم جامع CRM مورد ارزیابی قرار...
-
مدل جریان دانش صریح و ضمنی در سازمان
دوشنبه 25 بهمنماه سال 1389 17:53
هر سازمان دارای اهدافی است که دسترسی به آنها از طریق انجام محموعه ای از فرآیندهای کسب و کار میسر می گردد . امروزه الگوهای سازمانی با ساختارهای ثابت و سلسله مراتبی به سرعت در حال تغییر هستند و به جای آنها ایده تشکیل تیم های پروژه ای انعطاف پذیر شکل گرفته است . در این ایده گروهی از مناسب ترین افراد برای انجام یک پروژه...
-
جزوه درس آثار فاوا در کسب و کار -دکتر تصدیقی
جمعه 22 بهمنماه سال 1389 18:51
می توانید جزوه کامل این درس را دانلود کنید.
-
ارائه یک مدل برای مدیریت دانش در پروژه ها
چهارشنبه 20 بهمنماه سال 1389 11:05
همه ما بخوبی می دانیم که اجرای پروژه ها در کشور با مشکلات زیادی مواجه است و در نتیجه مبالغ هنگفتی از سرمایه های ملی به هدر می رود . این مشکلات باعث بروز تاخیرات و افزایش هزینه های پروژه می گردد . بطوریکه تاخیر در پروژه ها و سرریز شدن هزینه ها به صورت امری روزمره درآمده است . بررسی تاخیرات و حل مشکلات پروژه تجارب و...
-
آموزش Microsoft Solver و حل مساله مارکتینگ توسط این ابزار
دوشنبه 11 بهمنماه سال 1389 20:22
معرفی Solver : یکی از نرم افزار های چندکاره ای که در اختیار همگان است، نرم افزار Excel می باشد. این نرم افزار در کنار سایر نرم افزارهای خانواده Microsoft بر روی رایانه های شخصی نصب شده و با توجه به امکان ارتباطی که بین سایر نرم افزارهای این خانواده مهیا می باشد از توانمندی بالایی برخوردار است. نصب ُSolver : در نسخه...
-
پیاده سازی سیستم Ticketing در آمادئوس ایران
دوشنبه 11 بهمنماه سال 1389 16:53
مقدمه : یکی از ارکان بسیار مهم در ساختار سازمانی آمادئوس ایران ، بخش پشتیبانی یا Help Desk می باشد که وظیفه پشتیبانی از دفاتر خدمات مسافرتی ایران که مجهز به سیستم رزرواسیون آمادئوس می باشند را بر عهده دارد. در واقع دو سطح از پشتیبانی در آمادئوس پیش بینی شده است : 1. First Level Help Desk : که همان بخش پشتیبانی آمادئوس...
-
به عنوان اولین گام کدام نوع دانش را جمع آوری خواهید نمود
یکشنبه 3 بهمنماه سال 1389 11:36
در گام نخست دانش صریح می بایست جمع آوری، سازماندهی و در دسترس اشخاص مشخص قرار گیرد و سامانه ای جهت این امر راه اندازی گردد تا کاربران با جستجو در این سامانه، پاسخ پرسش های خود را بیایند. در صورت عدم وجود این سامانه، سازمان از جمع آوری دانش ضمنی نیز بهره ای نمی برد زیرا با این کار فقط دانش ضمنی را به صریح تبدیل می کند...
-
چگونه می توان دانش ضمنی و صریح را جمع آوری نمود
جمعه 1 بهمنماه سال 1389 01:17
جمع آوری دانش صریح، شامل یک روش سیستماتیک برای سازماندهی اطلاعات و در دسترس قراردادن و پخش آن و مدیریت منابع اطلاعاتی می باشد که می توان با جمع آوری و ایجاد پایگاه دانش آن را محقق نمود. جمع آوری دانش ضمنی در سطح سازمان می تواند به دو صورت فعالانه یا انفعالی صورت گیرد. جمع آوری فعالانه دانش ضمنی : در روش جمع آوری...
-
فرآیند لازم برای جمع آوری دانش کدام است
یکشنبه 26 دیماه سال 1389 19:00
مرحله اول شناسایی دانش : تلاشی ساخت یافته برای تعیین ابعاد دانش شرکت می باشد. مرحله دوم کسب دانش: در این مرحله باید دانش ها از بازار داخلی و خارجی نظیر دانشهای مربوط به مشتری، تولید ، همکاران، رقبا و امثال آنها به دست آورده شوند . در واقع روابط با مشتری ها، حمایت کنندگان، رقبا و شرکاء باعث ارائه دانش می گردد توسعه...
-
مدیریت دانش
شنبه 25 دیماه سال 1389 18:40
آیا مدل نانوکا برای پیاده سازی مدیریت دانش مناسب است؟ مدل نانوکا وتاکوچی در حال حاضر کارآمدترین مدل شناختی به حساب می آید.این مدل دارای دو نوع دانش ضمنی و دانش آشکار است و سعی در استفاده بهینه از آن دارد.دانش ضمنی را به ریشه و دانش آشکار را به ظاهر درخت تعبیر می کنند.نکته اینجاست که قوت و نگهدارنده درخت ریشه های...
-
موضوع بندی محتوای سایت
شنبه 25 دیماه سال 1389 18:04
هم گروهی های عزیز: لطفا مطالب درس بنگاه های اقتصادی گسترش یافته را در قسمت موضوع این درس درج و هنگام ثبت مطالب جدید موضوع یادداشت را انتخاب نمایید. با تشکر
-
برخی محدودیت های نرم افزار TRELLIS DESK
چهارشنبه 22 دیماه سال 1389 17:01
نرم افزار Trellis Desk به عنوان نرم افزار متن باز و مجانی مدیریت Help Desk از امتیازات بسیاری حتی نسبت به نرم افزارهای همسان برخوردار می باشد ، لیکن برخی نواقص را نیز برخی ازنواقص نرم افزار Trellis Desk نرم افزار Trellis Desk به عنوان نرم افزار متن باز و مجانی مدیریت Help Desk از امتیازات بسیاری حتی نسبت به نرم...
-
راه حل فاوا گسترده و بی بدیل
دوشنبه 20 دیماه سال 1389 13:36
اخیراً شاهدیم که تبلیغاتی در خصوص فروش اوراق مشارکت یا گواهی سپرده سرمایه گذاری در رسانه ها به تصویر در می آید .ابزاری که با ارائه درصدی سود، مشتریان و صاحبان سرمایه های خرد و اندک را به سمت خرید این اوراق سوق می دهد . بعضاً هم شاهدیم که به تبع آن با استفاده اخیراً شاهدیم که تبلیغاتی در خصوص فروش اوراق مشارکت یا گواهی...
-
راه اندازی ویکی آمادئوس ایران حرکتی نو در راستای مدیریت دانش
دوشنبه 13 دیماه سال 1389 10:56
در راستای احیای مدیریت دانش در شرکت فن آوری اطلاعات هما در اقدامی جالب ویکی آمادئوس ایرن راه اندازی گردید. برای مشاهده این ویکی می توانید به آدرس زیر مراجعه نمائید. http://amadeusiran.wikispaces.com لطفا نقطه نظرات خود را در جهت پر بار تر شدن این ویکی ابراز فرمائید.
-
مدیریت دانش در آمادئوس ایران
دوشنبه 13 دیماه سال 1389 10:30
برای آگاهی از فعالیت های انجام شده برای مدیریت دانایی در شرکت فن آوری اصلاعات هما و به طور خاص ژروژه آمادئوس شمارا به مطالعه مقاله زیر دعوت می نمائیم: مدیریت دانایی در آمادئوس ایران طرح یک سوال اساسی آیا شرکت فن آوری اطلاعات هما که از شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی هما (ایران ایر) می باشد بطور کل و بطور اخص پروژه...
-
سرعت در انجام تکالیف
یکشنبه 12 دیماه سال 1389 14:43
سلام هم سایتی های عزیز زحمت بکشید و هر چه سریعتر پروژه های درس راه حل های فاوا را در سایت قرار دهید
-
مکان یابی شبکه های اجتماعی در اختیار سارقین
یکشنبه 5 دیماه سال 1389 11:21
بررسی های موسسه نورتون نشان می دهد که هکرها و جنایتکاران آنلاین این روزها از هیچ روشی برای خالی کردن حساب های بانکی افراد و وارد آوردن خسارات مادی و معنوی به آنها نمی گذرند. بر اساس این بررسی بیش از نیمی از کاربران زیر ۳۵ سال شبکه های اجتماعی از طریق این شبکه ها و به خصوص فیس بوک محل حضور خود را به اطلاع دوستان و...
-
آیا سیستم توزیع جهانی آمادئوس را می شناسید؟
یکشنبه 5 دیماه سال 1389 11:17
یک سیستم توزیع جهانی در صنعت مسافرت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این نوشتار سعی می کنم شما را با مفاهیم این فن آوری نوین آشنا نمایم. صنعت مسافرت و چالشهای عصر حاضر صنعت مسافرت ، بزرگترین صنعت جهان می باشد. در سال 2007 میلادی حجم گردش مالی این صنعت به رقم سرسام آور 7060 بیلیون دلار رسید.این صنعتی است که در نیمه دوم...